Sunday, November 16, 2008

A Great Weekend





We had a wonderful weekend! Saturday we went to a local kids event downtown, played outside in the leaves and spent some great time together. And today was birthday. Jody took me out to lunch and my mom let the kids decorate my FAVORITE cake that she makes. The kids were SOOOOOOOOOOOO proud of the cake they made. It was very sweet.

15 comments:

Shaunna said...

Happy Birthday!! I can't wait for the baby!!!

Amandaleann said...

Happy Birthday!
Great family photo!!

Heather said...

Great pictures! My favorite is Silas picking his nose over the cake! LOL! Can't wait to hear about #4! Post pictures ASAP!
Heather

carrie said...

Happy (late) Birthday! I'm glad you had such a wonderful weekend with the fam. I love the pictures; you look SOOO... beautiful!! You can't even tell your prego in these! BTW...y'all are in our prayers as you continue to wait on God's timing in the birth of your new little one.

Pegsy said...

Those are great pictures! Glad you enjoyed your birthday. I love how the kids decorated the cake!

Clay said...

That looks like my fav cake too! Is that the red velvet peanut butter finger little slice of heaven? Dana makes that for my b-day every year! It is the bomb!

Tasha Via said...

Happy Birthday!!! The big 3 0=) I'll be right there with you in a couple of months...

What a beautiful cake=)

Stacy said...

It looks delicious! I wish I could have a piece!

Stacy said...

LOL! I didn't even notice Silas picking his nose in that picture. After I read that comment I had to go back and look! He's going to LOVE those when he gets older! I have one of him picking his nose at his Costume Birthday party when he was a Ninja Turtle! :-)

Emily Jennings said...

Yeah, I didn't notice that either...I may not have posted it, but it is pretty funny. What is it with kids and nose picking?

Kelly M. Parkison said...

Happy Birthday!

Heather said...

LOL! Kids do love to pick their noses and why do they ALWAYS do it when they are out in public!?! UGH! Keith, our oldest, is a nose picker and ALWAYS seems to do it when we are eating out with friends. Wonderful! I forgot to mention HAPPY BIRTHDAY! It has been so long since we last talked! Miss you!
Heather

GE is me said...

Happy belate b-day, Emily. Hope it was a great one.
May God give you a nice easy labor & delivery. May he continue to richly bless you & your family.
-Gail

Anonymous said...

I thought it looked like he was licking his finger?

Becky

Anonymous said...

congrats on the Baby.